حسرت


چرخ یک گاری در حسرت واماندن اسب
اسب در حسرت خوابیدن گاری چی
مردِ گاری چی در حسرت مرگ

دف




    زان رونق هر سماع آواز دف است          ز آنست که دف زخم و ستم را هدف ‏است
می گویند دف که آن کسی دست ببرد            کاین زخم پیاپی دل او را شرف ‏است
                                                                                                   - مولونا -

بید مجنون


‏"خدایا فرصتی دوباره بده تا زندگی کنم"‏
پرویز پرستویی در نقش یوسف این جمله را در فیلم "بید مجنون" می گوید.‏
بازهم یک فیلم آن هم از سبک مجید مجیدی، کارگردانی که دیدش در کارهایش فراتر از مانیتور کارگردان است. ‏کارگردانی نیت کرده تا در کنار استاد شجریان خشتی بر روی خشت های خرابه بم بگذارد.‏
برداشت های من از فیلم بماند برای خودم که کاملا شخصی است. اما دیدن این فیلم، نوشته های کوئلو را از کتاب "‏زهیر" یادم آورد: "هر موقع از بانک مساعدت وامی گرفتی، در هنگام ارجاع آن خوش حساب باقی بمان."‏

           بید مجنون                               

Jump


دوست داشتم جای این بابا بودم. البته دیگه پایین نمیومدم.


                       Jump

سی و دو دقیقه و هفده ثانیه

سی و دو دقیقه و هفده ثانیه باهاش تلفنی حرف زدم. سی و دو دقیقه و هفده ثانیه ساکت بودم.